Tårt(h)jul på Lingbogården 12 december!

Julbasar på Lingbogården 12 december!

Välkomna att fira Lucia på Lingbogården lördag 12 december mellan 13 och 17. Det blir uppträdanden av Lingbo Hembygdskör och Luciatåg med bygdens barn. För er som vill finns det möjlighet att äta gröttallrik med skinksmörgås, spela på Lingbo IF:s tårt(h)jul, lotteri med vinster från företag, handla mathantverk från Lindarnas Gård och Marianne Nyström som säljer hembakat bröd. Det blir också julloppis och konstutställning.

Föranmälan till gröttallriken gör du till Mats Åstrand, 070 – 692 44 41, senast torsdag 10 december. 50 kronor vuxen och 25 kronor för barn upp till tolv år. Betalning på plats. Kontanter gäller och gärna jämna pengar. Alla pengar från gröttallriken går oavkortat till Lingbo byförening.

Hoppas att ni vill fira in julen med oss!

Hälsningar,

Utvecklingsgruppen för föreningssamverkan i Lingbo

Det här inlägget postades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.